Jak fungují PPC?

V této kategorii se zaměříme pouze na nejzákladnější formu PPC, tedy SKLIK a ADWORDS. Fungují tak, že se Váš web zobrazuje na klíčová slova, která si sami zvolíte, a to v neomezeném množství. Pak je to otázka nastavení kampaní a ceny, za kterou jste ochotni se na dané klíčové slovo zobrazovat.

Kampaně, které pro klienty spravujeme, jsou vždy sestavovány tak, aby zde byla co nejvyšší pravděpodobnost ziskovosti pro klienta. Prvním úkolem je tedy vybrat si sortiment, který je pro zákazníka atraktivní a pro Vás jako prodejce má zajímavou marži. Nedává smysl nastavovat kampaně na klíčová slova, kde produkt stojí 200 Kč a marže je zde 20% tedy 40 Kč. Pokud vycházíme z průměrné konverze ( podíl návštěva / nákup) 1 %, nemůže se Vám taková kampaň nikdy zaplatit. Proto se vždy snažíme najít atraktivní produkty s vysokou marží, na které potom dává smysl cílit a pravidelně kampaň vylepšovat.

Přečtěte si o dalších formách PPC jako jsou např. google nákupy, remarketing nebo obsahová síť.