Jak na to?

Hlavní otázky, na které si musíte odpovědět, zní: kdo je mým zákazníkem a čím ho nejvíce potěším  (např. výběr barev, styl komunikace, potrpí si na okázalosti nebo spíše volíme střídmost a především první dojem, případně informace, kterou má z webu získat…) Dále je třeba vědět, co zákazník hledá a v jakém pořadí.

 Pro zlepšení uživatelské přívětivosti máme hned dvě možnosti. První je postavená na našich mnohaletých zkušenostech, kdy si celý web po konzultaci s klientem detailně projdeme. Zhodnotíme klady i zápory, poskytneme konkrétní návrhy na zlepšení.

Druhá varianta je zaměřená na monitorování pohybu lidí na webu. Každý jednotlivý záznam, tedy návštěvu, jsme schopni si samostatně pustit jako video a odhalit tak věci, které na Vašem eshopu/webu nefungují a prvky, které zůstaly zákazníkem nepochopeny. Sledování jednotlivých záznamů samozřejmě předchází nastavení konverzní cesty, kdy si definujeme, jak má zákazník v ideálním případě eshopem projít. V případech, kde vidíme vysokou odchodovost, přichází na řadu právě sledování jednotlivých záznamů.