Jak to funguje a probíhá?

Dnes jsou však již SEO metody o mnoho dál a vyhledávače, především Google, „tlačí“ na přirozenost a atraktivitu obsahu. Dá se říci, že pokud budujete kvalitní obsah, který zákaznici chtějí číst a má přidanou hodnotu, je to jeden z nejdůležitějších dílků celé mozaiky SEO postupů. Dále je to samozřejmě dodržení určitých pravidel jako např. správně strukturované nadpisy, krátké a výstižné URL adresy, správně vyplněný ALT u obrázků a mnoho dalšího. Ve zkratce se ale dá říci, že v první řadě zkoumáme atraktivitu a přehlednost Vašich www stránek, dále atraktivitu obsahu, správné nastavení onpage faktorů – to vše jsou obvykle jednorázové úkoly. Poté je však nutné dlouhodobě strategicky budovat znalost Vaší značky, zde je nezbytné znát parametry vyhledávačů. Při neodborném nebo příliš agresivním linkbuildingu můžete namísto prvních pozic na hledaná klíčová slova (dále jen KW) skončit díky penalizaci na stránkách, kde Vás najdou maximálně roboti, nikoliv potenciální zákazník.