Jaké další možnosti se nabízí?

V první řadě je to propracovaný web. A to nikoli co do množství funkcionalit, ale co do atraktivity obsahu. Jinými slovy, ukažte potenciálním zaměstnancům, jak to u Vás ve firmě vypadá. Jaká u Vás panuje kultura, kdo ve Vaší společnosti pracuje, o jaké zákazníky budou pečovat, jaké máte možnosti růstu, a to jak osobnostního, tak i kariérního. Nebojte se předvést i v tom neformálním světle, např. na firemních akcích. Jednoduše jim ukažte, proč by měli pracovat právě ve Vaší společnosti.

První část je tedy spojená s tvorbou webu / mikrowebu a content marketingem.

Dále je to oslovení správné cílové skupiny. Ať už dle klíčových slov, pod kterými můžou najít Vaši obsazovanou pozici, nebo dle parametrů osoby, kterou hledáte. To nám nabízí např. Google AdWords nebo Facebook.

Samotný proces rozhodování o opuštění stávajícího zaměstnání může zabrat několik měsíců. Pak je nutné se takovému uchazeči pravidelně připomínat nenucenou formou, např. pomocí bannerového remarketingu.

Možností, jak dnes oslovit Vaše potenciální zaměstnance, je celá řada. Záleží jen na Vás, zda zůstanete u klasické inzerce na portálech, nebo zkusíte něco nového. Při náboru zaměstnanců moderními metodami HR marketingu jsme připraveni být Vám maximálně nápomocni.