Proč je webová analytika důležitá?

Díky tomuto nástroji můžete snadno zjistit, zda je Váš eshop skutečně v maximální kondici a nevyskytují se v něm prvky, které Vás zbytečně připravují o klienty.

Ukažme si to konkrétně. Například: pokud hledáme rodinný dům, bude nás nejdříve zajímat dispozice (pokud chceme 4kk, nenecháme si postavit 3kk i kdyby se nám sebevíc líbil), poté design a cena, následně standard, použité technologie a provozní náklady - energetická náročnost domu. Jakmile tyto věci známe a přesvědčí nás, chceme si ověřit, že má firma už něco za sebou a disponuje nejen hezky vyhlížejícími vizualizacemi, ale že stejná je i realita, tedy reference.

Tím, že známe nákupní chování a jednotlivé kroky zákazníků, můžeme přesně nastavit i průchod Vaším webem ke konverzi, ať v podobě nákupu u eshopu či poptávky u prezentačního webu.
Prosím nezaměňujte tento nástroj a službu např. s heatmapami, které pouze odhalují více frekventovaná místa na webu, nikoliv chyby samotné.