Webová analytika

 Otázku „jak mít co nejvyšší konverze na webu“, řeší snad každý. Ano, správný výběr a především nastavení jednotlivých zdrojů návštěvnosti (např. PPC, SEO, facebookové výkonnostní kampaně) je bezpochyby podmínkou, ale ne jedinou.

 Velmi důležitý a často velmi opomíjený faktor pro co nejvyšší konverze představuje uživatelská přívětivost webu, dále jen UX (user experience). Cílem je tedy zabránit vysoké míře opuštění stránky (bounce rate) a co nejvyšší procento návštěvníků dovést ke zdárnému „konci“, tedy k nákupu či poptávce.

Na internetu najdete řadu návodů překypujících odbornými termíny, ze kterých můžete nabýt pocitu, zda nejde spíše o astrofyziku :) Pravda je ale taková, že stačí selský rozum a znalost Vašeho klienta a jeho potřeb.

Výhody v bodech

zlepšení uživatelské přívětivosti
snížení míry okamžitého opuštění (bouncerate)
vyšší výkonnost stávajících kampaní 
pohled  třetí nezaujaté strany